Even voorstellen

Hier kun je, je herder aan iedereen voorstellen.
Plaats reactie
Sixtynine
Pup
Pup
Berichten: 3
Lid geworden op: 02-07-2011 11:56

Even voorstellen

Bericht door Sixtynine » 02-07-2011 12:26

Hallo allemaal,
Langs deze weg wilde ik mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Alie, woon in de provincie Flevoland en ben sinds 2001 trotse eigenaresse van een superlieve Duitse-Herder (teef) genaamd Tes.
Tes was 1.5 jaar toen ze bij ons kwam, en wordt in Oktober 12 jaar.
De vorige eigenaren die konden niet meer voor haar zorgen omdat volgens hun zeggen een baby/kind allergisch zou zijn, maar tot mijn verbazing hadden ze vrijwel een maand of wat later weer een Duitse-Herder genomen en die hadden ze op marktplaats gezet.......(dit noem ik geen dierenliefde maar een dier gebruiken als jojo)
Ze vroegen voor onze Tes destijds een bedrag van € 695,00 omdat ze een stamboom enzovoorts heeft.
Met veel wikken en wegen heb ik het voor elkaar gekregen dat wij Tes uiteindelijk voor niets hebben gekregen (en sindsdien is gebleven) nadat ze eerst een paar uurtjes op proef was geweest om te kijken hoe ze reageerde op mij, mijn man en de kinderen, ging gelijk allemaal TOPPIE (Y) dus vanaf die dag is ze gebleven en nooit meer uit ons midden weg gegaan.
Alleen nu komen er gebreken omdat ze ouder is/wordt maar ik zal haar tot het laatste verzorgen.
Ze heeft last van doofheid en ik heb geconstateerd dat haar ogen (althans de pupillen) helemaal groen zijn van kleur...ik weet het niet zeker maar volgens mij is het een bepaalde vorm van blindheid.
Ik hoop dat jullie een beetje een beeld kunnen vormen wie wij zijn.
Groetjes Alie en een pootje van Tes

Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

Bericht door Henra » 05-07-2011 10:26

Hoi Alie

Welkom hier
Wel raar hoor dat als hun baby allergisch is voor honden dat ze dan nog zoveel durven te vragen
Maar je heb haar dan uiteindelijk toch voor niks meegekregen
Sommige mensen zijn echt geen honden waard!
Jouw meisje heeft al wel een respectabele leeftijd bereikt
Ik hoop dat je nog even van haar kunt genieten
Zoals je wellicht al heb gezien is het momenteel erg rustig op dit forum
Toch wens ik je hier veel plezier

keno
Site Admin
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 07-05-2009 20:33

Bericht door keno » 27-07-2011 20:38

Hartelijk welkom op het forum!
Groetjes Keno[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1865179.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/23/1251013774-820.png[/img][/url]

memefoemync
Pup
Pup
Berichten: 9
Lid geworden op: 29-11-2012 00:40

Even voorst

Bericht door memefoemync » 03-12-2012 05:46

Welkom op dit prachtige forum

wat betreft de aanschaf van een auto heb ik even een vraag:

Wat wil je precies gaan doen met je auto, wil je off-road of onroad de autos die je noemt zijn met name geschikt voor off-road wil je gewoon voor de fun rijden of wedstrijden etc. etc.

Plaats reactie