Hondenhok

Alles over de huisvesting binnen en of buitenshuis.

Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

Bericht door Henra » 22-08-2009 22:05

[quote="keno"]Das wel leuk zeg :wink: :D zefl gemaakt of gekocht ?[/quote]
Deze heb ik gekocht maar je kan er ook makkelijk een zelf maken hoor
Als je een beetje handig genoeg bent 8)

diana
pup - junior
pup - junior
Berichten: 97
Lid geworden op: 08-05-2009 06:07

Bericht door diana » 22-08-2009 23:54

[quote="Henra"][quote="keno"]Das wel leuk zeg :wink: :D zefl gemaakt of gekocht ?[/quote]
Deze heb ik gekocht maar je kan er ook makkelijk een zelf maken hoor
Als je een beetje handig genoeg bent 8)[/quote]
hahaha Pako stille hint :P :lol: :lol: leuk hoor het is een mooi hok!

pako
pup - junior
pup - junior
Berichten: 87
Lid geworden op: 07-05-2009 21:56

Bericht door pako » 23-08-2009 16:45

Ja das inderdaad wel leuk :wink: slaapt de hond er ook in ? ik bedoel heb je hem in een kennel staan ?

Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

Bericht door Henra » 23-08-2009 18:45

[quote="pako"]Ja das inderdaad wel leuk :wink: slaapt de hond er ook in ? ik bedoel heb je hem in een kennel staan ?[/quote]
Het hok staat in de kennel ja snachts slaapt ie daar ook in
Je kan ook het hok aan de buitenkant van de kennel plaatsen maar dan moet je wat tralies in het paneel verwijderen
Daar had ik geen zin in mocht ik ooit de boel moeten veranderen

K.elly&M.ike
Pup
Pup
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-11-2009 13:01

Bericht door K.elly&M.ike » 08-12-2009 13:58

we hebben eenhuis waar een oudere vrouw in gewoond heeft aangzien de trap heel stijl iskon ze de trap niet meer op en hebben ze een kamer aan het huis gebouwd met douche.. in die kamer heeft me vriend een heel groot hok gemaakt waar wel 3 volwasse herders in kunnen vind een bens net een gevangenis heel die kamer is voor onze hond en de douche ook.! wink nu hopen dat ze van douche gaat houden.

xeentje
Moderator
Moderator
Berichten: 322
Lid geworden op: 24-07-2009 20:39

Bericht door xeentje » 09-12-2009 21:24

[quote="K.elly&M.ike"]we hebben eenhuis waar een oudere vrouw in gewoond heeft aangzien de trap heel stijl iskon ze de trap niet meer op en hebben ze een kamer aan het huis gebouwd met douche.. in die kamer heeft me vriend een heel groot hok gemaakt waar wel 3 volwasse herders in kunnen vind een bens net een gevangenis heel die kamer is voor onze hond en de douche ook.! :wink: nu hopen dat ze van douche gaat houden.[/quote]

Xena heeft de eerste tijd, als wij moesten werken, ook in de badkamer gezeten :wink: wij wilden ook geen bench. nu is ze altijd, wanneer dan ook in de woonkamer :D
liefs chantal en pootjes van xena

Plaats reactie