genaaid

Voor de algemene dingen.

Plaats reactie
Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

genaaid

Bericht door Henra » 11-09-2009 09:30

Tjongejonge ze zijn tegenwoordig wel heel kinderachtig
Vanochtend al, ik stap de deur uit
Op nog geen 5 meter is er een klein plantsoentje waar ik de pup uitlaat omdat ze nodig moet
Komen ze daar net aangelopen en krijg ik zonder pardon een proces verbaal omdat ik de pup los heb en omdat ik de zooi niet opruim
Ik heb gemeld dat ik hier woon en dat ik de zakjes ben vergeten maar dat deed er niet toe
Gauw de pup naar binnengebracht, legitimatiebewijs gepakt en een zakje om het op te ruimen
Begon de ander te zeuren dat er ook uitlaatvelden zijn
Het eerste fatsoenlijke uitlaatveld is veel te ver weg voor een kleine pup, tja dan moet je haar maar dragen
Dat is toch van de zotte, de pup kan het niet noh langer ophouden
Het zal hierbij niet blijven en ik dien ook bezwaar aan
Dat ik op dat moment de pup niet aangelijnd had kan ik nog enigzins begrijpen maar dat ik een proces verbaal krijg voor het feit dat ik de zooi niet opruim terwijl ik heb gemeld dat ik hier woon en dat ik dan even naar binnen moet voor een zakje zodat ik het alsnog heb opgeruimd gaat er bij mij niet in.

keno
Site Admin
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 07-05-2009 20:33

Bericht door keno » 11-09-2009 19:21

Nah das idioot zeg heel goed dat je in bezwaar bent gegaan :twisted: een beetje overdreven zeg... als jij zegt dat je daar woont en je pakt zo even de zakjes en ruimt het op dan is er toch helemaal geen probleem... ik zou het trouwens ook niet meer opgeruimd hebben na een boete :P

Toen ik nog in een flat woonde had ik een hele irritante buurvrouw die zodra ik de hond uit ging laten meteen op het balkon ging staan om te kijken waar hij zijn behoefte ging doen en zodra het haar niet aanstond ging ze schreeuwen en doen... mensen :roll:

Ben wel benieuwd hoe het bij jou afloopt :wink:
Groetjes Keno[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1865179.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/23/1251013774-820.png[/img][/url]

milu
pup - junior
pup - junior
Berichten: 88
Lid geworden op: 10-05-2009 00:06

Bericht door milu » 15-09-2009 07:44

O ja hoor krijgen we dat weer ... ik snap het niet wat maakt een beetje poep nou uit het is mest voor de plantjes en na een beetje regen is het weg waar maken mensen zich toch zo druk om :roll: ik vind het gewoon een makkelijke manier van de politie om geld te verdienen

Goed hoor dat je in bezwaar bent gegaan maak het ze maar zo moeilijk mogelijk :P

K.elly&M.ike
Pup
Pup
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-11-2009 13:01

Bericht door K.elly&M.ike » 08-12-2009 13:29

een kat loopt heel de dag bijten en mag overal alles doen en voor honden moeten we hondenbelasting betalen en het nog opruimen ook.! en paarde dan moet je is kijken wat die op de straat laten liggen.. pure onzin.!

liefs, k

Plaats reactie