politie training

De algemene zaken m.b.t. de hondensport.
Plaats reactie
K.elly&M.ike
Pup
Pup
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-11-2009 13:01

politie training

Bericht door K.elly&M.ike » 08-12-2009 13:46

Mijn tante heeft ook een duitse herder en heeft daar een politie training mee gedaan. Ze was net gescheiden en durfde niet alleen thuis te blijven en nam dus een herder. Toen ze de hond in het park aan het uitlaten was wert ze lastig gevallen door 2 jongens toen gaf ze het comando om die jongens te pakken en hij deed dat.

Ze is gelijk naar de politie gegaan om aangifte te doen en heeft ook verteld dat ze haar hond er op afgestuurd heeft. Later kwamen die jongens aangifte doen omdat ze werde aangevallen door een hond.
De politie heeft contact opgenomen met me tante en hebben haar verteld dat ze geluk heeft gehad dat ze gelijk aangifte is wezen doen. als die jongens eerst waren geweest haden ze de hond in beslag moeten nemen.

ze is nooit meer lastig gevallen;)

keno
Site Admin
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 07-05-2009 20:33

Bericht door keno » 09-12-2009 10:51

wat een mooi verhaal zeg. Is wel stoer toch dat je zo\n hond hebt.
Groetjes Keno[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1865179.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/23/1251013774-820.png[/img][/url]

K.elly&M.ike
Pup
Pup
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-11-2009 13:01

Bericht door K.elly&M.ike » 09-12-2009 18:05

Dat wel.. Kan je wel veilig de straat op wink
Is bij ons niet nodig zo klein dorp gebeurt niks en iedereen kent elkaar maar kan me voor stellen voor veel mensen dat het een fijn gevoel is

liefs,
K

xeentje
Moderator
Moderator
Berichten: 322
Lid geworden op: 24-07-2009 20:39

Bericht door xeentje » 09-12-2009 21:00

nou dan heeft ze echt geluk gehad! jeetje vanzelfde geldt loopt het idd heel anders af :shock: ze heeft iig geen last meer van vervelende knapen!! :twisted:

hier bij ons, zijn veel mensen die met een bocht om ons heenlopen.
soms zeer irritant, maar soms ook heerlijk want je hebt alle ruimte om te lopen en ik ga echt niet om lopen hahaha
en soms als ik \s avonds in de binnenstad loop, alleen met me hond, en ik moet langs mensen heen waarvan ik het niet helemaal vertrouw, dan hou ik Xena heel kort, ent of ze ik weet niet hoe gevaarlijk is :lol: :lol: maar ik blijf verder wel rustig, want anders wordt zij daar misschien ook wel zenuwachtig van en dat wil ik natuurlijk niet :wink:
liefs chantal en pootjes van xena

Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

Bericht door Henra » 09-12-2009 22:02

Oei!!! Jouw tante heeft heel veel geluk gehad
Als de politie precies volgens het boekje te werk waren gegaan was ze hoe dan ook de hond kwijtgeraakt
Maar komt het alsnog uit dat jouw tante het commando gaf om aan te vallen ( wat dus niet mag) is ze alsnog de hond kwijt...
wees daar heel voorzichtig mee
Een politiehond is een geweldsmiddel en min of meer een wapen!

K.elly&M.ike
Pup
Pup
Berichten: 30
Lid geworden op: 23-11-2009 13:01

Bericht door K.elly&M.ike » 16-12-2009 08:28

Ow dat wis ik niet.. shock
Moet ze idd oppassen.. ze heeft er nooit meer wat van gehoord..

maar het valt me ook op in het park bij ons dat heel veel mensen bij herders de hond aan de lijn doen op snel oppakken en er met een boog om heen

liefs, k

Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

Bericht door Henra » 16-12-2009 08:37

Ja erg he?
Toen ik na tijden weer aan honden begon en ik met een bolletje van 10 weken liep liepen ze er met een boog al omheen
Nu kijken ze en krijg je complimenten van goh wat luisteren ze goed
Ja maar daar gaat gewoon ook al je tijd inzitten!
Weer of geen weer

Plaats reactie