Ik stel me even voor .

Kom je voor het eerst binnen wandelen, aarzel dan niet en stel je voor !

Plaats reactie
marjolein bonnie
Pup
Pup
Berichten: 1
Lid geworden op: 11-03-2010 14:51

Ik stel me even voor .

Bericht door marjolein bonnie » 11-03-2010 14:59

Ik ben marjolein ben 22 jaar en heb 2 jaar een duitse herder gehad bonnie dat ik haar kreeg was ze ongeveer 4 jaar en ze is hellaas maar 6 jaar geworden ik ging met haar naar de dierenarts omdat we dachten dat haar loopsheid niet door zetten tot dat de arts er achter kwam dat bonnie een inwendige bloeding had .
Dus ik kreeg de keuze om haar te laten in slapen of nog een operatie om te kijken wat ze voor haar kunnen doen , dus ik heb natuurlijk voor een operatie gekozen helaas kwam na 5 min de arts alweer naar buiten om te vertelen dat ze een kwaadaardig gezwel aan haar mild had zitten dat te grote was van een voetbal waardoor haar mild was geknapt en ze voelde nog meer gezwellen in haar buik.
Ik kon kiezen of haar weer oplappen en 2 maanden hoog uit met pijn laten lopen of heel moeilijk maar wel het beste in laten slapen en dat heb ik maar gedaan.
het is nu 4 weken terug en mis haar nog steeds heel erg ik ben ook druk opzoek naar een ander vriendje en dat word zeker weer eene duitse herder ik wil niet anders meer .
Ik heb 4 weken geleden helaas mijn hele lieve herder bonnie moeten laten in slapen en ben rustig opzoek naar een nieuw vriendje.

xeentje
Moderator
Moderator
Berichten: 322
Lid geworden op: 24-07-2009 20:39

Bericht door xeentje » 12-03-2010 21:10

welkom Marjolein op deze forum
heel erg veel sterkte met het verlies van je lieve meisje :(

grtjs chantal en een pootje van xena
liefs chantal en pootjes van xena

keno
Site Admin
Site Admin
Berichten: 237
Lid geworden op: 07-05-2009 20:33

Bericht door keno » 15-03-2010 14:59

Hallo Marjolein,

Welkom op het forum en heel veel sterkte :(

Groetjes,
Keno
Groetjes Keno[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1865179.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/08/23/1251013774-820.png[/img][/url]

Henra
Moderator
Moderator
Berichten: 126
Lid geworden op: 21-08-2009 16:20

Bericht door Henra » 23-03-2010 07:30

He wat een verschrikkelijke manier van afscheid nemen
En dat zo jong nog
Ben wel een beetje laat maar ik wens je alsnog heel veel sterkte
Je heb overigens de juiste beslissing gemaakt en gehandeld uit de belangen voor het dier
Wacht nog maar heel even met zoeken en zie eerst maar dat je hier een klein beetje overheenkomt
Als je te snel weer een andere hond neemt ga je die zeker als het nog maar zo kort is dat je afscheid heb moeten nemen de nieuwe hond (onbewust) vergelijken met je oude hond
Jouw nieuwe hond zal in geen enkel opzicht lijken op jouw oude hond en het zal niet eerlijk zijn om ze met elkaar te vergelijken
Bedenk wel dat de nieuwe hond niet een vervanging is van jouw oude hond
Nogmaals heel veel sterkte

Plaats reactie